Google+ Followers

Wednesday, August 2, 2017

MAHATHIR MASIH DIDEPAN.. Kalau dengan wartawan pun dah kantoi...macamana nak berdepan dengan Tun.

PEMIMPIN UMNO KALAU RASA HEBAT,  TUNJUK LAH SIKIT LEBIH JANTAN DARI MAHATHIR. 
DAH HEBAT SANGAT BUAT STATEMENT.. BILA WARTAWAN CARI KENAPA LARI... APA YANG DITAKUT SANGAT TU.. 

PERNAHKAH TUN  LARI  LINTANG PUKANG DIKEJAR WARTAWAN... 
KAT SITU JE DAH KANTOI... 


Bertalu talu pemimpin umno terpaksa mencari alasan untuk merasionalkan pembohongan Zahid berhubung nama Mahathir a/l kutty iskandar. 
(Setakat ini zahid masih belum menunjuk salinan ic yang menjadi rujukannya selepas Tun menafikannya)  

Mereka juga menuduh Tun cuba melagakan Najib dan Zahid,  hakikatnya mereka berlanggar sesama sendiri, mempamir kurap masing², konon Tun pula disalahkan... 

Selepas gagal menakutkan orang Melayu terhadap DAP,  cubaan untuk mengindiakan Tun Dr Mahathir awal² lagi sudah menampakan gagal. Yang tidak akan sokong umno,  sedikit pun tidak berganjak.. Kemungkinan ada yang tiba² menjadi meluat dengan umno... Terutama dari mereka yang berdarah India. 

Keberuntungan zahid dan pemimpin umno adalah mereka tidak bimbang untuk salah cakap,  salah langkah atau salah tindakan kerana sebesar manapun salah mereka kelak tidaklah mungkin akan sampai sebesar boss mereka sendiri. 

Tidak ada dakwa dakwi sesama mereka sebaliknya sokong mendokong to survive, keperluan untuk terus mencuba selamatkan kapal yang bakal karam dilambung ombak,  dipukul badai. 

Seperti yang selalu diperkata, bila habis hujah,  mereka akan cerca dan maki. Sikap barua dan sial ini jelas...

Manusia atau pemimpin atau parti walaupun kadangkala belum cukup usia tapi kalau nak mati,  memang tunjuk tebiat satu sen pun tak berguna. 

Apa yang tidak diduga,  manusia yang dulunya dianggap baling kaca pun tak pecah kini buat umno bergegar menyenget nak menyembah bumi. 

Tidak dinafikan umno ada 1001 cara tetapi untuk runtuh ia hanya mencukupi dengan satu alasan dan cara. 

Kun fayakun. 

48 comments:

  1. Datuk Seri Jamal Md Yunos mempertahankan tindakan Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi yang mengungkit keturunan Tun Dr Mahathir Mohamed yang berasal dari India.

    Ketua Umno Bahagian Sungai Besar itu berkata Zahid bukannya mahu menimbulkan isu perkauman, sebaliknya mahu mengingatkan ahli Umno supaya tidak mengkhianati parti apabila tidak lagi memegang jawatan dalam kerajaan sepertimana yang dilakukan Dr Mahathir.

    Beliau turut menganggap tindakan Dr Mahathir dan pembangkang yang mahu menjatuhkan Datuk Seri Najib Razak dan kerajaan pimpinan Umno sebagai perbuatan celaka.

    “Kita tidak peduli soal keturunan sebab negara kita pelbagai bangsa, macam saya orang Melayu Banjar. Kita semua ada sejarah keturunan, ada India, Cina, tapi apa yang Zahid kata ini adalah orang yang celaka macam Dr Mahathir.

    “Kenapa saya cakap Dr Mahathir celaka setelah 22 tahun menjadi perdana menteri, setelah sekian lama dalam Umno, minta orang Umno supaya patuh pada parti. Tapi dia sebenarnya menjadikan Umno sebagai batu loncatan untuk memijak kepala orang Melayu demi kerjaya politik dan kesenangan keluarganya.

    “Betul seperti Zahid katakan (Dr Mahathir) habis madu sepah dibuang, kami sokong kenyataan Zahid, Dr Mahathir ini bapa perpecahan.

    “Daripada mana PKR wujud? ia disebabkan kezaliman Dr Mahathir terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim, daripada mana PPBM wujud? kerana ketamakan Dr Mahathiir menjatuhkan Najib,” katanya.

    Beliau juga berkata pemimpin pembangkang seperti Anwar dan Rafizi Ramli sudah lama mendedahkan keturunan Dr Mahathir berasal dari India dan ia bukannya isu baharu yang sengaja ditimbulkan Zahid.

    Beliau juga menyatakan sokongan penuh terhadap kenyataan Zahid kerana ia perlu didedahkan kepada orang ramai.

    “Dr Mahathir mahu menjadikan Umno hancur dan dikuburkan, dia nak kuburkan Umno sedangkan Umno inilah yang jadikan anak, keluarganya kaya raya,” katanya kepada pemberita di hadapan Ibu Pejabat Polis Daerah Dang Wangi.
    Sebelum ini, Zahid menerima kritikan pelbagai pihak selepas ucapannya Ahad lalu di hadapan ahli Umno Kelana Jaya, di mana beliau mendakwa nama penuh bekas perdana menteri itu ialah “Mahathir a/l Iskandar Kutty”.
    Zahid berkata maklumat itu dibekalkan kepadanya oleh ketua pengarah Jabatan Pendaftaran Negara. (JPN), sambil berkata ia menunjukkan Dr Mahathir yang berketurunan India memperalatkan orang Melayu.
    Rentetan daripada pendedahan Zahid, Dr Mahathir berkata beliau berasa malu dengan Zahid selepas timbalan perdana menteri itu menimbulkan isu keturunan beliau.
    Beliau mengingatkan Zahid mengenai pertemuan mereka yang didakwa berlaku sebelum ini, yang menurutnya untuk meminta simpati dan sokongan semasa beliau menjadi timbalan perdana menteri untuk bersekongkol menjatuhkan Datuk Seri Najib Razak sebagai jalan pintas beliau menjadi perdana menteri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia seorang mencelakakan TDM tapi dia lupa ribuan yg turut mencelakakan dia. Mmg dasar pengampu tahap jamban.

      Delete
    2. Ribuan iblis ke jin yang ko maksudkan tu?
      ko cer tengok semalam berapa ekor je Armada Samseng Kaki Pukul TIGA Line datang menjilat madir?

      macam tu ke ribuan di mata ko macai TDM@Mahathir Laknatullah ??

      Delete
    3. Najib dan Jho Low bapak segala laknatullah

      Delete
    4. Mahathir Mohamed Kutty Isekander LAKNATULLAH!

      Semoga Allah kalahkannya, dan hina sehina2nya semasa hayatnya ini buat pengajaran atas kezalimannya! Aminn

      Marina anak betinanya bakal ditangkap JAWI??

      Delete
    5. Saya dengan ini bersaksi dunia dan akhirat cabaran anon yang telah melaknatkan Tun M.

      Semoga salah seorang di antara mereka (iaitu orang yg sebenar2nya laknat) ditimpa laknat Allah dunia dan akhirat.

      Kepada kawan-kawan anon ini sila pastikan siapa orangnya. Sekiranya kelak orang ini ditimpa laknat Allah yang amat dahsyat maka ketahuilah punca adalah daripada sifatnya sendiri yang melaknat hamba Allah yg lain tanpa hak.

      Mahathir yang dilaknat oleh anon ini dan anon ini yang melaknatnya sedang diberi tempoh.

      Kita akan lihat siapa yang terlaknat selepas tamatnya tempoh itu.

      Delete
    6. Semoga Allah SWT Melaknati Mahathir Mohamed Kutty Iskander Laknatullah ini!

      Semoga didunia lagi Allah SWt tunjukkan kejatuhan, kehinaan dan balasan atas kezaliman, penipuan dan pencurian harta rakyat selama dia berkuasa lalu serta menipu kami anak-anak Melayu!

      Semoga Allah SWT melindungi saya serta seluruh keluarga saya daripada Laknat Allah SWT demi menghadapi manusia zalim lagi jahat terkutuk ini yang bertopeng manusia.. hakikatnya dia adalah musuh melayu dan Musuh Allah SWT yang munafik sifatnya!

      Aminn Ya Robb!


      John doe.. semoga Allah SWT balikkan semula doa kau tu wahai pendokong mahazalim munafik Laknatullah! usah berlakon seperti priest di gereja yang mahu menggertak orang lain.Addu'a Silahul Mukmin.. org2 penipu dan penjilat penyamun Mahathir ini doa mereka hanyalah mainan lidah untuk menipu lebih banyak manusia.

      Org yang mahu doa dengan Allah ialah orang yang mengikut orang yang benar dan baik serta taat pada perintah Allah SWT. Sedangkan Mahathir Mohamed LAKNATULLAH adalah makhluk yang membenci Islam dan melanggar perintah Allah SWT dalam segala macam bentuk!

      Semoga kau juga akan menerima laknat Allah SWT wahai macai yang menggunakan nickname john doe.

      Setiap detik selepas ini aku berdoa semoga Allah SWT tunjukkan antara kita siapa yang benar. Yang tak benar itu akan menerima LAKNAT Allah seberat2nya. AMIN YA ROBBAL ALAMINNN!!

      Delete
    7. Jamal jamban se sen pun tak berguna. Samseng konon ..kena tumbuk YB Z uraidah berdarah hidung
      ..pastu nanguss...sian macai ni.

      Delete
    8. TTiba2 John Doe ni sewel dan meroyan.
      Taksub gile macam puak ayah pin.. ko sembah madey ke John Doe?

      Esok kau mampos ko mengucap sebut name mdey kutty..madey kutty..madey kutty..

      menampakkan sesat dan bodoh..sape jd macai mader mmg hina dan bodoh!!

      Delete
    9. Aik, sendiri melaknatkan orang tapi kemudian mahu doa itu berbalik kepada aku?

      Aku tidak pernah berdoa melaknat orang lain tetapi aku tiada masalah menjadi saksi pelaknatan dilakukan oleh seseorang yang tiada hak ke atas orang lain.

      Walaubagamnapjn cbaran kalian itu aku sambut.

      Mari kita lihat siapa yang tekena laknat itu.

      Tak lama dah untuk melihatnya, in shaa Allah. Aamiin.

      Delete
    10. This comment has been removed by the author.

      Delete
    11. AnonymousWednesday, August 02, 2017 5:49:00 AM
      Semoga Allah SWT Melaknati Mahathir Mohamed Kutty Iskander Laknatullah ini!

      Semoga didunia lagi Allah SWt tunjukkan kejatuhan, kehinaan dan balasan atas kezaliman, penipuan dan pencurian harta rakyat selama dia berkuasa lalu serta menipu kami anak-anak Melayu!

      Semoga Allah SWT melindungi saya serta seluruh keluarga saya daripada Laknat Allah SWT demi menghadapi manusia zalim lagi jahat terkutuk ini yang bertopeng manusia.. hakikatnya dia adalah musuh melayu dan Musuh Allah SWT yang munafik sifatnya!

      Aminn Ya Robb!


      John doe.. semoga Allah SWT balikkan semula doa kau tu wahai pendokong mahazalim munafik Laknatullah! usah berlakon seperti priest di gereja yang mahu menggertak orang lain.Addu'a Silahul Mukmin.. org2 penipu dan penjilat penyamun Mahathir ini doa mereka hanyalah mainan lidah untuk menipu lebih banyak manusia.


      -----------------------

      Ini jawab saya.

      Semoga laknat Allah itu sampai segera kepada dia yang sebenar-benarnya yang sedang di dalam laknatNya. Yang melaknat atau yang dilaknat.

      Aamiin ya robbal-a'laamiin.

      (Apa saja yang akan berlaku kepada anon ini atau Tun M atau saya sendiri sekiranya anon ini tujukan doa laknatnya ke atas saya, akan kita fahami bahawa Allah tidak menganiayai manusia melainkan manusia yang menganiayai diri mereka sendiri).

      Delete
    12. Apa ko merepek ni John Doe?

      ko sesat apa ko mengucap sebut nama Madey ke?

      puak2 Madey ni mmg jahil..dh tua mereput baru nak sebut nama Allah. Guna nama Allah utk hukum org itu ini. nah skrg macam mana?

      berbelit2 mamat ni xphm betol. kekekee

      Delete
  2. Ada macai sakit hati dengan top blog CTS.. sampai tersebut2 nama tuan blog tu...meroyan masuk ke kem dedak Madir a/l PandiKutty.. pon masih termimpi2 CTS..

    kah..kah..kah blog bahlol menyimpan najis2 shit kerala (kata Prof Shahnon Ahmad satu masa dulu.. Madir ialah kepala TAHIK yg AMAT BUSUK!)

    Bkn Zahid ckp ok.. Prof Shahnon yg ckp.. dan Kutty kerala ini Anwar dan Mat Sabun dh cerita sekian lama dah.. macai bahlol baru nak bising..
    kah..kah..kah!

    Setelah sah asal usul Madir a/l Kuttey Isknder.. dia berasa amat malu terus fitnah Zahid pulak.. kunun nak melaga2kan Zahid. Ada lg ke makhluk yg percaya dgn Pariah Kutty Atok U-Turn ini?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sah?
      Ce tunjuk copy ic sket.

      Melaga2kan?
      Apa payah. Jwb je ada ke jumpa mamak.

      Putar belit lidah cacai nk jawab

      Delete
    2. Sah sebab JPN yang maklumkan. Zahid Menteri KDN.

      kalau nk copy IC suruh si Sayid Sadis Aramada Pondan Merah tu pegi ke KDN mintak database mereka dan copy la BONGOK!!

      Kenapa Madir malu nak mengaku Kutty? Kutty haram jadah ni yg menipu UMNO lepas tu di khianatinya!!

      Delete
    3. Maklumkan?
      Kah kah kah...

      Sendiri jadi menteri kdn sendiri buat kenyataan sendiri sahkan.
      Kah kah kah kah...

      Ibarat najis puji rosmah suami mithali, rosmah plk puji najis isteri pahlawan bugis gagah berani.
      Nothing2hide lari.
      Wartawan tanya lari.
      PAU xle bahas psl isu presiden.

      Ini namanya perjuangan memurtabakkan agama bangsa dan tanah air.
      Kah kah kah kah

      Delete
  3. Anak Lelaki Isekender KuttyWednesday, August 02, 2017 4:33:00 AM

    Gelaran PandiKutty Untuk Anwar atau untuk Mahathir?


    .........................

    Tidak mengejutkan kerana kerja mereka untuk menghasut. Jika dijawap pun mereka akan memutarbelitkan isu supaya rakyat keliru dan termakan dengan dakyah kotor mereka.

    Yang terbaru, Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Abd Razak telah menerangkan beberapa isu penting yang kita perlu faham.

    1. Kerajaan berjaya mengurangkan jumlah hutang negara kepada 52.5% daripada Keluaran Dalam Negara Kasar (KDNK) berbanding 54% sebelum ini.

    2. Kerajaan mampu mengurangkan defisit fiskal negara daripada 6.7% kepada sekitar 3% pada hujung tahun ini dengan unjuran berimbang selain perbelanjaan terkawal.

    3. Soal 1MDB adalah soal teknikal saja, bukan soal tak mampu bayar balik dan tidak akan menjejaskan keyakinan pelabur kepada ekonomi negara Malaysia.

    Malah sebelum ini, Najib juga telah menjelaskan bahawa negara ini berada di landasan ekonomi yang betul. Laporan Bank Dunia bulan Jun 2017 juga berkata bahawa:

    a. Pengurusan makroekonomi kerajaan secara berterusan proaktif dan berkesan mengemudi cabaran jangka terdekat di dalam persekitaran ekonomi.

    b. Ekonomi Malaysia sedang berkembang dari kedudukan yang kukuh.

    Tak mungkin Bank Dunia, satu organisasi dunia yang amat dihormati oleh dunia, berbohong apabila mereka melaporkan status negara Malaysia. Selain daripada itu:

    1. Dalam suku pertama 2017, perdagangan negara merekodkan kenaikan 24.3 % - meningkat kepada RM430.5 bilion berbanding dengan tempoh sama tahun lalu.

    2. Pada Mac 2017, eksport mencecah paras RM80 bilion buat kali pertama dalam sejarah negara. Pada RM82.63 bilion, ia angka bulanan tertinggi bagi eksport Malaysia yang pernah direkodkan.

    3. Dalam pasaran ekuiti terdapat aliran masuk bersih RM11 bilion pada separuh pertama 2017, berbanding dengan aliran keluar bersih RM3 bilion sepanjang 2016.

    Yang puak pembangkang tahu hanyalah untuk meruntuhkan dan memburuk-burukkan ekonomi negara.

    Malah mereka sanggup menjaja pembohongan ini di luar negeri semata-mata untuk menakutkan para pelabur asing daripada melabur di negara ini.

    Tindakan jahat puak pembangkang ini mesti ditentang dan mereka mesti ditolak pada PRU14 nanti.

    ReplyDelete
  4. πŸŒΊπŸŒΊπŸŒΊπŸŒΈπŸŒΌπŸ’


    'Khaled tiba-tiba lupa konsep Bangsa Johor'


    UMNO kini dalam keadaan panik berikutan sokongan besar diraih Pakatan Harapan selepas mengumumkan struktur kepimpinan mereka baru-baru ini.

    Menurut Ahli Parlimen Kluang, Liew Chin Tong, keadaan panik itu dapat dilihat menerusi ucapan Datuk Mohamed Khaled Nordin baru-baru ini, yang menjangkakan Umno bakal melalui jalan sukar untuk mempertahankan pentadbiran di Johor yang merupakan kubu kuat parti Melayu itu.

    “Apabila dalam keadaan panik, Mohamed Khaled tiba-tiba lupa terhadap (konsep) Bangsa Johor, landasan yang menyatukan semua rakyat Johor tanpa mengira kaum dan agama.


    "Beliau sebaliknya mendakap permainan orang Najib,” kata Chin Tong dalam kenyataan seperti disiarkan dalam China Press.

    Menurut Chin Tong, Mohamed Khaled tidak mahu menerima hakikat punca kemarahan pengundi kaum Melayu adalah disebabkan pentadbiran lemah oleh Najib.

    Menurut Pengarah Pendidikan Politik DAP itu, taktik perkauman yang digunakan Mohamed Khaled itu tidak akan berjaya kerana rakyat Johor kini sudah mula selesa dengan idea perpaduan antara kaum dan agama yang dibawa menerusi konsep Bangsa Johor. - SH

    celahgelegar at 7:10 PM

    ReplyDelete
    Replies
    1. kah..kah..kah PANIK nye macai Madirr s/o kutty..
      malu nak mengaku keturunan Kerala. lepas tu macain BOHONG nak mampos.. kunun dr Yaman dan Johor.. mcm SIAL je menipu.. mcm semua org buta sejarah!

      Wan Tempawan ibunya itu takde kaitan langsung dengan Mahsuri.. dia hanyala wanita bangsawan Bukit Lada Kedah.. bangsawan.. ?? keluarga Najib pun bangsawan.. apa nak heran???

      tp macai kencing tahap HANCENG gile! nk selamatkan maruah cucu Kutty sekor Penyangak Terhormat ini! Zahid bukan kutuk Kutty pun.. Madir Kutty yg terasa lebih.. kenapa malu dengan ketrunan sendiri??

      BODOH!

      cut n past eblog Celah Kangkang Kutty?
      dedak asyik miss patut le celahkangkang kurang laku..

      kekekekeke

      Delete
  5. Tanda-tanda kecelaruan dan panik pakatan semakin jelas.

    Madey s/o Kutty Isekander berasa malu dengan pendedahan Zahid, kerana umum telah tahu Madir walaupun berdarah India Muslim dia diterima baik oleh UMNO selama berpuluh tahun sehingga naik takhta tertingi menjadi Perdana Menteri, malah bukan sekejap tetapi jangka masa paling LAMA berbanding PM lain.

    UMNO terbukti tidak memilih darah kacukan asalkan orang itu memperjuangkan perjuangan UMNO dan beragama Islam. Tetapi apabila Zahid mendedahkan tembelang Anak Lelaki Isekander Kutty ini bahawa dia hanya gunakan UMNO sebagai alat perkakas dirinya.. HABIS MADU UMNO DAN AHLINYA SEPAH DIBUANG!..

    Mahathir termalu sendiri asal usulnya. Dia malu dengan asal usulnya lalu dia menyalahkan Zahid konon menghina namanya.. lepas itu macainya meroyan menuduh memaki hamun Zahid tanpa henti. Tak cukup lagi Mahathir cuba membuat cerita baru.. konon Zahid minta restunya untuk jadi PM.. semakin gila agaknya khayalannya... masih ada yang menjilat percaya.

    Tanda-tanda kejatuhan Pakatan semakin jelas apabila pengkhianat seperti Mahathir diangkut masuk sebagai MASKOT mereka. Rakyat akan menghukum Pakatan Harapan DUA kali..iaitu kerana menipu rakyat sejak menifesto 2 PRU lalu dan juga mengangkat Ketua Perompak Negara (Mahathir) sebagai idola!

    ReplyDelete
  6. Hidup tun m! LAWAN TETAP LAWAN! KikikikikikiπŸ˜πŸ˜πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜†πŸ˜‰πŸ˜‰πŸ˜‹☺😊😝😜😝😜😝😜😝😜😝😜😝😜🌸🌸

    ReplyDelete
    Replies
    1. "ko doa hidup Ketua Perompak Negara?
      Astaghfirullah.. mengucap nakk.. mak xsuruh ko jadi macai perompak bile dh besor2..."

      ������������

      Delete
  7. Zahid Mat Arip Bangsatkan Parti Bunga Dengan Skandal Rasuah #Negaraku #Malaysia#HidupUMNO

    ALLAH SWT TUNJUK CASH!!!

    Penahanan Zahid Mat Arip yang merupakan Ahli Majlis Tertinggi PPBM, bukti parti pimpinan Mahathir itu dipenuhi dengan orang bermasalah dan penuh dengan skandal.

    Semua jenis ada dalam parti Mahathir. Ada yang skandal dengan isteri orang, ada yang kuat berdisko, ada yang "klimaks 4 kali" dengan boyfriend, ada yang bankrap dan ada yang terbabit dengan skandal rasuah.





    Zahid Mat Arip sebelum ini adalah bekas Pegawai Khas Kepada bekas Pengerusi FELDA. Ahli majlis tertinggi PPBM itu disiasat dalam kes pembelian sebuah hotel oleh Felda Investment Corporation (FIC) di Kuching, Sarawak.

    Zahid Mat Arip dalam satu video ceramahnya di Sabah menyatakan bahawa tanda tanda pilihanraya umum ke 14 akan diadakan bila ada jerung besar ditangkap oleh SPRM. Zahid Mat Arip ketika ceramah itu menggunakan pentas ceramah PPBM.

    Memang benarlah jerung besar itu adalah dirinya sendiri. Memang Zahid Mat Arip tahu dia telah melakukan kesalahan rasuah dan memang menunggu tangkapan dilakukan SPRM terhadapnya.

    Zahid Mat Arip sengaja buat kenyataan "pre emptive" untuk mengaitkan tangkapan itu nanti dengan teori konspirasi. Itu bukan tanda pilihanraya makin dekat dan konspirasi, itu maksudnya Zahid Mat Arip sendiri tahu dia sudah kantoi dalam isu rasuah. Zahid Mat Arip ditangkap kerana ada bukti dan asas.

    28 Julai 2017, SPRM telah menyerbu dua pejabat yang dikatakan mempunyai kaitan dengan anak syarikat Felda, Felda Investment Corporation Sdn Bhd (FIC) dalam pembelian hotel empat bintang di Kuching, Sarawak.

    Dua pejabat itu adalah sebuah pejabat perakaunan di Taman Tun Dr Ismail, dan sebuah pejabat peguam di Damansara, Selangor. 27 Julai 2017, SPRM berkata hotel bertaraf empat bintang yang terletak di Kuching, Sarawak itu dipercayai dibeli pada harga yang lebih tinggi daripada harga asal.

    Selepas dua pejabat di TTDI dan Damansara itu diserbu, 5 hari selepas itu Zahid Mat Arip dicekup. Mungkin Zahid Mat Arip dicekup berdasarkan bukti yang ada menerusi dua pejabat terbabit. Oleh itu, puak parti bunga janganlah membuat teori konspirasi yang tidak masuk akal berkenaan tangkapan Zahid Mat Arip ini.

    Mungkin ini satu kifarah kepada Zahid Mat Arip. Dalam satu rakaman video Zahid Mat Arip membidas Zahid Hamidi, beliau berkata dengan nada begitu angkuh mengatakan bahawa Timbalan Perdana Menteri adalah seorang pemimpinn bersifat 'Low Class'.

    Sudahnya, beliau yang low class apabila ditahan dan digari oleh Pegawai SPRM kerana ditahan atas kes rasuah. Malah dipakaikan baju lokap oren SPRM. Lebih "low class" bila buat cerita konspirasi atas pentas ceramah PPBM untuk tutup dosa rasuah diri sendiri.

    Kes Zahid membawa lumpur rasuah yang terpalit kepada partinya PPBM yang dipengerusikan oleh Mahathir. Kerana kes Kutty, Zahid Mat Arip buat video kecam Zahid Hamidi.

    (bukan dri belog Celah Kangkang.blogsot)

    ReplyDelete
  8. Hendak lawan buat apa perkara yang memang sah benar dan betul. Memang keluarga Mahathir kalau ikutkan sejarah di Rumah Kelahiran Mahathir di Alor Setar berasal dari Kerala, India. Kenapa mahu sensitif bila disebut "kutty"?


    Macai KLUANGDEMONG CELANGKANGKANG.. ARMADI SAMSENG TAIK AYAM... hngpa duk marah sgt Zahid sbb apa?? Pi buat DNA test la kalo xpuas hati nk bukti IC kepala bapak apa.. dah Madey memang MAMAK, org lain tak marah pon.. awat hangpa menggelupoq mcm ANJING GILA???


    Hangpa ni macai madir chap bunga.. macam ajaran sesat yang menyembah Madir.. hangpa kutuk maki keturunan Tun Abdul Razak, Rosmah Mansor.. itu boleh pulak??

    Pirahh macai pariahh! padahal dia tu kaki belit.. kalau org baik2 mcm Pak Lah ka orait jugak nak jadi macai pon.. ini makhluk PENIPU dari muda sampai tua.. cuba buka buku baca balik sejarah politik dia!!!

    ReplyDelete
  9. 🎀🎀BERSATU KITA BERSATU,🎼🎼

    🎹🎼TAAT SETIA BERGANDING BAHU🎀🎀



    πŸ™ˆπŸ™‰πŸ™ˆπŸ™‰πŸ™ˆπŸ™ŠπŸ™ˆπŸ™‰πŸ™Š

    ReplyDelete
    Replies
    1. puihhh uweekk..

      Armada Pondan Chap Jamban harap makan dedak baru nak turun??

      kekekekekee
      �������������� macai dedak s/o kutty

      Delete
    2. Takperlu ramai org,cukuplah apa yg ada tapi itu sudah cukup mengetarkan juboq zahid komedi.πŸ·πŸ½πŸ’πŸš½πŸš½πŸš½

      Delete
    3. kah...kah...kah
      terbalik kot

      bukan Zahid tp Madir..
      satu persatu pekung najis nya terburai

      wpun anak lelaki mamak kutty tapi UMNO tk diskriminasi.. bg dia naik jd Pii Emm 22 tahun.. tp jenis makhluk lahanat.. dia dapat kuasa kaya raya.. skrg dia khianat..
      itu maksud yg zahid nk beritahu pada MACAI bodoh macam ko!!

      Armada Pondan mcm tu nk kasi menang apa? hilang deposit lagi adalah!! babai lah BOBOI Bengap!

      Delete
    4. Siapa yang terlondeh sudah nyata.

      Hanya yang buta mata dan telinga saja yang masih nak spin.

      Delete
    5. Penjilat Mahathir Mohamed s/o Kutty LAKNATULLAH sedang menipu dan membelit!

      Delete
    6. Aku naik saksi kamu telah melaknat seseorang tanpa hak dan kelak aku tiada masalah untuk menjadi saksi siapakah yang akan terkena laknat itu.

      Tak lama dah, wahai anon yang hanya berani muncul sbg anon.

      In shaa Allah.

      Delete
    7. Seesat dan pelik ayat ko john doe.. ko ni tahu tak mengucap Kalimah Syahadah ??

      ko naik saksi kepala hotak ape sebelum ni ko maki hamun fitnah ckp bohong kaw2.. tiba2 mlm ni 'naik saksi'?

      ko ni ajaran Syiah ke Ayah pin?

      semoga ko bertaubat

      Delete
    8. Kalimah naik saksi pun tak faham. Kesian ko.

      Delete
  10. Tiada istilah sesiapapun malu dengan keturunannya samada jawa, bugis, kerala, kutty mamak... Hatta hampapun kaki kedai mamak juga..


    Persaolan sekarang betul ke ic biru Tun tertera Mahathir s/o Kutty.

    Zahid tunjukkanlah sebab dia yang dakwa, dia merujuk kepada ic tersebut..

    Netizen kurang yakin dengan zahid sebab dia lah juga yang kata dah jumpa dengan wakil penderma 2.6b...sampai sekarang tidak dibuktikan..

    Lebih teruk dia lari dari eartawan, why??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau betul lah Najib tu merompak.. tunjuklah dokumen yg di bisingkan sejak 3 tahun lepas sampai konon FBI nak tangkap Najib.. Al Jazeera ada.. SR ada WSJ ada.. ckp mereka tu KITAB agong macai Pakaton?? pegilah dapatkan tunjuk pd kami rakyat Malaysia!!

      PENIPU kan?

      jgn hanya pandai putar belit suruh musuh debat la.. jawab la.. tunjukla.. kamu tu tu puak pengecut..

      sekali turun ada 20 ekor je PONDAN.. puihhh..ckp berdentum mcm nk luruh bumbung..


      kalau ko nk sgt IC biru Madey.. esok pagi suruh Armada Pondan pegi JPN Putrajaya minta buat copy.. BODOH!

      org lain xde malu pun didedahkan asal usul.. nampak sgt menipu org UMNO.. lebih Melayu dr Melayu.. untuk sakau perbendaharaan lepas tu tuduh Najib siang malam.. rupanya Kerala Penyangak!

      Delete
    2. Bahlol,dh berpuluh bukti najib songlap,ko je yg ketinggalan

      Delete
    3. 5,32
      bodoh..memang ternyata ko yang bodoh

      Delete
    4. bodoh bangang macai madir. tunjukah bukti.. nampak dak menipu sgt. bila suruh tunjuk bukti najib langsung alih tiang gol.

      Delete
  11. Esok aku cabar Aramada Pondan Merah pegi cari Zahid.. kalau anak jantan.. mintak dia IC Biru s/o Kutty.. kau pun tak sabo nak tgk betul ke tipu semua ni..

    ada berani??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kenapa akalnya sengkek sebegitu sekali. Yang mendakwa telah dicabar secara terbuka oleh yang didakwa. Kenapa nak suruh orang lain pula yang pi minta IC daripada Zahid.

      Akal singkat.

      Delete
    2. Armada tkde masa nk lyn budak2 gila ni,ko suruh je jamal lahanat,dia mmg pakar dlm hal2 begini,tk sampai 10 org hadir demo jamal tadi,kahkahkah🚽🚽🚽

      Delete
    3. kah..kah armada pondan macam kaler blog ni.. xde masa or TAKDE TEL*R??

      terjun ke lombong je la kalo pengecut bancul mcm tu.. setakat 20 ekor barua samseng upahan.. bergedik selpie depan kamera.. nak gertak rakyat supaya jangan tahu kebenaran??

      kalo ko gedik sgt nak salinan IC Mahataik Kutty tu.. pegi sendiri lah cari Zahid.. mengadap dia dan ckp mana bukti??

      ada berani ke Armada Pondan?? ke dan jangkit dgn lapiji jugak.. SAYA GURAU JE??

      Delete
  12. UMNO macam tak bersedia untuk tanding PRU 14.
    UMNO macam sudah tak yakin dengan kesetiaan 3 juta ahli.
    UMNO macam tak kenal siapa Tun M
    UMNO macam menutup pintu menutup tingkap dan menutup pagar supaya ahli tak dengar apa yang Tun M khabarkan.
    Sedangkan apa yang Tun M nak bagi tahu adalah UMNO dah rosak.

    ReplyDelete
  13. Buat semua macai2 A9.

    Seseorang dari anda telah berdoa laknat dan saya telah menyahut cabaran mengaminkannya. Kenalilah betul-betul siapakah rakan kalian yang telah dengan beraninya melaknat itu (walaupun di sebalik anon).

    Kelak apabila kebenaran itu turun, ini saja seruanku kepada kalian:-

    "Wahai saudara2ku penyokong Najib, takutlah kalian kepada Allah dan turutilah jalanku ini. Aku tidak mendapat apa-apa upah daripada mana-mana manusia di atas usahaku ini. Upahku tiada lain hanyalah daripada Tuhan Semesta Alam.

    ReplyDelete
  14. Salam. Pelik . Yang dibantah Mahathir adalah kesalahan dana 2.6 billion masuk keakaun Najib. Saya sahkan olih Apandi dan Najib sendiri. Cuma rakyat tak yakin bahawa dana itu adalah derma sebab didapati dana 1MDB mengalir kekeberapa saluran akaun dan akhirnya masuk keakaun. Najib. Kalau benar dana itu sememangnya derma maka buktikan lah. Itu saja yang Mahathir minta. Berani kerana benar. Yang lain lain ashik menghina dan mengeji sesama sendiri mengapa? Adakah mengeji dan menghina bangsa dan keturunan itu merupakan sunnah? sSunnah nabi dan rasul mana yang diikuti ni? Macam manalah Islam hendak dipandang tinggi olih bangsa asing.

    ReplyDelete
  15. Sendiri main api, sendiri terbakar macam satay. Alahai kesian kt zahid jawa pendatang generasi ke2 buat huru-hara kt tanah air Melayu ni. Jumpa wartawan terkucil memyorok mcm sissy girl. Control damage antar jamal setongkol jerit mcm anjing kurap tak makan 30 hari kahkahkahkah......

    ReplyDelete
  16. Umno dgn zahid sama bodo..umno skfanh ni umno tkdz org yg tinggal ahli yg rosak kuat makan lendir .air taik najib tu yg bengap .pencuri pun sokong

    ReplyDelete