Google+ Followers

Friday, August 4, 2017

BOLA TANGGUNG, KENA LIPAT, SALAH SIAPA?



Tun mungkin dipanggil SPRM kata Timbalan Pesuruhjaya SPRM berhubung kenyataan Tun bahawa Zahid dipervayai memiliki ratusan juta ringgit semasa memegang Ketua Pemuda. 

Elok sangat SPRM panggil,  biar Zahid bersihkan dirinya dimahkamah. Seperti kata zahid,  najib tahu dan ada rakaman pertemuan tersebut,  bawa sekali ic biru kutty. 

Kenapa zahid ambil masa yang agak lama untuk menjawab Tun? 

13 comments:

  1. siasat madey anak beranak skali huhu ni pun bola tanggung gak. mcm tak sekolah je ko ni KD. mesti kes pass SRP je ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. siasat najis dgn suami mithali dia.
      Xlupa anak tiri yg dikasihi skali huhu ni pun bola tanggung gak. mcm tak sekolaj je ko ni cai. mesti kes pass SRP je ni

      Delete
  2. KD dok telan ayaq mani mahathir anak kutty Iskander... kih kih kih

    KD Pukimak...Mahathri mamak kutty nie lah penanung dan penyokong tegar mamak se malaysia.

    Restoran mamak semua dapat buget kaw kaw duit rompakan forex..tujuan bagi anak anak melayu lepak buang masa.

    KD giler..kau pie tengok kedai mamak...ADA TAK ANAK ANAK MAMAK LEPAK KEDAI MAMAK?

    mana pie anak anak mamak...Mahathir mamakkutty bela ker KD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Padan muka..ameno dah nak mampos dah...tak lama je lg. Hahaha

      Delete
    2. Hello bro..yg kau lebih2 meroyan pasal apa? Hahaha panas satu badan

      Delete
    3. huh! panas satu badan?eh bukan ke tu salah satu tanda kena sawan.lebih2 lagi kalau meroyan sekali ar tu da konfirm ar sawan babi tu.

      Delete
  3. SPRM baik tukar nama jadi SPeRMa. Berani buli dan ugut mangsa yg lemah tapi takut bertindak tangkap penyamun duit rakyat.

    ReplyDelete
  4. Wak jahid al komedi wal basi terpaksa amik masa 2-3 hari putar akal mana nk cari idea menahan backfire bertubi-tubi akibat tindakan bodoh dan gopoh menfitnah Tun Mahathir. Menyesal tak sudah kahkahkah......

    ReplyDelete
  5. Senarai dah siap ke belum? Tin kosong
    Kikikikiki

    ReplyDelete
  6. https://www.youtube.com/watch?v=359pFymI1GA check out this link and you will be wondering why the hell 230 million tha you have (back then) still cannot buy a damn good english coach. He's not only struggling but constipating bigtime in trying to churn out the words...perhaps only the donkeys to the Chief-Thief-Bugis and Thug-Chief-Jawo could understand the 'subliminal message Zahid trying to convey....

    Ingatkan Zahid kepala jer terpusing, lidah dia pun ikut putar lebih teruk dari keling hmmm!!

    ReplyDelete
  7. UMNgOk PPBM MahaKUTTY PKR semua tak boleh pakai! Semua ada sejarah korupsi MEGA tersendiri!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ah ar la tu parti angkat spender je
      yang suci sesuci sucinya...ayuh marilah kita semua angkat spender tinggi tinggi sambil berteriak
      hidup parti spender

      Delete