Google+ Followers

Sunday, August 6, 2017

APA KEPERLUAN DAN NIAT ZAHID JUMPA TUN SELEPAS 10 HARI DILANTIK TPM



Hakikatnya pada masa itu Tun adalah musuh no1 Najib. 
Zahid nak junpa musuh,  Najib kata ok???? 
Hakikatnya zahid kata Tun tidak suka kepadanya sejak dulu. 
Dikhabarkan juga Muhyiddin turut sedar niat zahid jumpa Tun? 



16 comments:

  1. khairulryezall a/l osmanSunday, August 06, 2017 7:16:00 AM

    Zahid ni dulu kata nk sokong muhyiddin sewaktu perang najib- muhyiddin,tapi bilA tiba masanya dia uturn dan berpihak kepada najib,dan sekarang zahid berseorangan dlm krisis bersama tunm,yg peliknya azeez raheem paria boleh plk sokong zahid,bangla semakin ramai angkara adik zahid!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sedap mulut kau hina org lain, kau ingat kau tak akan mampus ke?

      Delete
    2. Anon 7:26 jangan jadi Pariyah Dog kepada MO1 boleh Tak ??
      Jangan gadai Maruah bangsa bonggok
      MO1 itu seorang penjenayah seperti Abu Jahal

      Delete
    3. Ada ke ayat 7:29 yg memuji mo1? Shafiek ni babi hutan spesies apa? menyondol tak kira tempat.

      Delete
  2. Politik di Malaysia ni dah sampai ke tahap tersangat mengarut dan merepet. Tak de negara lain kat dunia ni berpolitik macam ni. Tak habis habis dengan statement bodoh.

    ReplyDelete
  3. khairulryezall a/l osmanSunday, August 06, 2017 7:45:00 AM

    Kita boleh faham kenapa mamaq padukang seperti azeez ni sokong zahid, takut hilang jawatan ditabung haji lah tu,beza bagai langit dgn bumi tun dgn azeez keling ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Azeez keling ni bukan apa hanya nak Cari makan saja ......!!!

      Delete
    2. Abdat anak babi hutan

      Delete
    3. Yg peliknya azeez ni pun keturunan india jgk dan zahid syg dia ketat2..

      Zahid ni kgk yg jumpa penderma arab dan lama lepas tu AG lantikan najis kata penderma dh mati..

      Dgn PM haprak, sapa lg yg layak jdk timbalannya?
      Tentulah haprak jua

      Delete
  4. Betul lah tindakan wak zahid tu.Dia pun nak dengar tentang kebenaran dan kesalahan najib dari pandangan orang yang menentang nya.Bukan kah Tun bekas boss nya.Lagi pun bukan Tun sorang orang yang ditemui nya pak arab pun zahid pi jumpa.Tak kan dah lupa zahid telah mengesahkan tentang status derma 2.6 billion hanya beberapa hari selepas dilantik sebagai TPM.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kah kah kah kah..
      Ini komen paling sampah sekali dari budak mentah xtau apa.

      Sesungguhnya zahid adalah menteri dalam negeri yg mana polis dan SB telah pun tau money flow perbelanjaan suami perdana menteri bershopping sakan di hawaii ketika pantai timur dilanda banjir besar.

      Tak kan lupa zahid telah mengesahkan bahawa telah berjumpa penderma sblm apandir kata penderma dh mati. Zahid jmp org dh mati?

      Delete
  5. SHAFIK ABDAT ANAK BABI HUTAN MENYONDOL TAK KIRA TEMPAT.

    ReplyDelete
  6. Hentikanlah kerja gormal 'one man show' kamu tuu Kejora. Dah hampir tahap kronik syok sendiri (SS)...sendrik komen, sendrik balas.

    ReplyDelete
  7. kalaulah ada tidak wajarnya zahid jumpa tun mathir (najib muruh nombor wahid bagi mathir), akupun nak tanya jugak.
    kenapa mathir sekarang begitu intim dengan kit siang yang selama berpuluh tahun dilontarkan dengan kata2 nesta dan hinaan selaku pembangkang?
    kenapa mahathir melanggar kata2nya sendiri untuk tidak bekerjasama dengan dap bagi melawan najib?
    kenapa baru sekarang mathir cerita bahawa puluhan tahun dahulu zahid pernah menunjukkan dalam akaun dia ada puluhan juta. kenapa tidak disiasat pada waktu tersebut sedangkan kalau mahu curiga, bukan sekarang tetapi pada waktu itu. adakah dulu betul boleh ada duit puluhan juta dalam akaun tetapi sekarang tak boleh? orang yang cakap opak apek beginipun masih ramai yang sanjung. pelik betul dunia.

    cuba sama2 berfikir, kenapa mahathir bersungguh2 nak cerita pasal duit juta2 zahid yang dia pernah tahu dahulu. kenapa tak dikenakan aje zahid masa tu? sebab ada kepentingan? jadi konklusi daripada hikayat cerita politik mahathir ni, tak boleh jadi saksi yang meyakinkan. opak apik dan bercakap atas dasar kepentingan politik semata. bukan ada integritipun.

    ReplyDelete
  8. Mahkamah London arahkan Sarawak Report bayar kos saman PAS. Ada yang akan kata mahkamah Londonpun berkongsi dedak yang kononnya diberi Najib? SR adalah media pemfitnah yang entah tak tahu kenapa menjadi dokongan KD. Kasihankan......

    ReplyDelete
  9. Sarawak Report adalah kitab kepada PH untuk rujukan, KD pun buat rujukan kat Sarawak Report jugak sebab editor Sarawak Report tak makan dedak. Editor Sarawak Report makan sausage je.

    ReplyDelete